Handelsbetingelser
Generelle oplysninger
Requine Rope
Østergade 1
4050 Skibby
CVR-nr: 42119938
Telefon: 21596921
Email: info@requinerope.dk
Priser
Hos Requine Rope er alle danske priser i danske kroner. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke.
Betaling
Requine Rope modtager betaling med PayPal, Mastercard, Visa, Apple Pay og Google Pay . Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle danske beløb er i DKK. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.
Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader opstået ved forkert håndtering og ved brugsslid af produktet.
Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen.
Requine Rope vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Ved returnering og reklamationer sendes til:
Requine Rope
att. Rebekka Ryding
Østergade 1
4050 Skibby
Danmark
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav..
Refusion
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af registreringsnummer og kontonummer, så det aftalte beløb kan overføres.
Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.
Fortrydelsesret
Da produkterne hos Requine Rope laves på bestilling og er personlige ift. størrelse, farve og detaljer, frafalder fortrydelsesretten.
Returnering
Selvom produkttypen hos Requine Rope medfører, at fortrydelsesretten frafalder, tilbyder vi delvis refundering, hvor op til 50% af købsbeløbet refunderes, i fald at varen er ubrugt.
Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har modtaget ordren.
Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Varens stand ved returnering
Varen skal være uden fejl og mangler, dvs. alle knuder, reb- og metaldele skal være intakte, uden ridser, skrammer, snavs, hår o.l. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover det ovenfor beskrevne, betragtes den som brugt. Dette betyder, at du kun får mindre eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet af returneringen. Dette vurderes af Requine Rope.
Tilbagebetaling
Fortryder du dit køb, kan du få delvist af det beløb du har indbetalt til os retur, som beskrevet under ”returnering”.
Hvis du fortryder køb af en vare, og vælger at få refunderet beløbet delvist, sendes varen til Requine Rope som vurderer varens stand, og dermed refunderingsbeløbet. Fragt betales af køber.
Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi tilbageholder beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur.
Afhentning
Da Requine Rope ikke har en fysisk butik, er det ikke muligt at hente en ordre.
Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os og handle gennem vores webshop, har vi brug for følgende oplysninger om dig:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Vi behandler dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb.
Klagemuligheder - oversigt og links
Har du en klage over et produkt, kan der sendes en klage til: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning:
Carl Jacobsens Vej 35,
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@requinerope.dk